Sunday, January 19, 2014

TOT BEBELUSULUI DARIUS (30.05.2014--- ÎMPLINREA VÂRSTEI DE UN AN. NĂSCUT ȘI DOMICILIUL ÎN CONSTANȚA)

                                                                                                   BUC. 19.01.2014
1/5
Am deja un an vechime pe pământ
Și n-am depus înca un jurământ
Nici nu am aflat dacă este nevoie
Deocamdată mă plimb pe litoral în voie.
2/5
În voie și nu în pas alergător
Că abia am făcut primii pași ținut de mâna
Și dacă cineva de la spate mai repede mă mâna
Pun buza și plec imediat în dormitor.
3/5
Că eu trebuie să mănânc și să dorm mult
Să mă fac mare și după aceea mai dicutăm
Că-mi va veni rândul să-l schimb pe tata într-un tumult
Și treburi majore de viitor sa tratăm.
4/5
Cât privește nebuniile ce mă vor caracteriza
Acestea nu vor mai fi din vina mea
Sunt moștenite, chestie de genă
Voi fi neprevăzut si spontan ca o fumigenă.
5/5
Sper că nu voi deranja pe nimeni
Că nici cei blegi si posaci nu deranjează
Fiecare doarme cum și-așează
Sunt sigur că voi fi aplaudat cu BIS de mii de mâini.

BUC. 19.01.2014                                       TATAIE COSTEL
                                                                  Tel. 0772.049.792
                                                       FACEBOOK: Costel Samoilă
              A mai fost un Darius. Împăarutul persan 514 î Hr.
Să se fi reîncarnat... să avem și noi un împărat de talie...?

No comments:

Post a Comment