Thursday, January 2, 2014

BEBELUȘULUI DARIUS

PAMFLET                                                               Bebeluș născut în 30.05.2013-C-ta.
                                                                                                   (compus în 30.07.2013)
1/5
Ehei bebeluș. bebeluș
O să ne privești curând de sus
Că o sa crești înalt ca mama
Și foarte nebunatic ca tata.
2/5
Înainte de majorat voi conduce noaptea fără carnet
Și mă voi lua cu poliția în piept
Le voi lua mucii pe palmă
Și-mi voi da astfel pe față, a mea aramă.
3/5
La liceu când voi fi înalt, o să fac la fete curte
Nu va conta clasa, să fie cât mai multe
Și pe Dirigintă, dacă e frumoasă, o voi curta
Sper că nu mă va exmatricula.
4/5
O să fie tata mândru de mine
Pe litoral nu-l voi face de rușine
Voi fuma și voi bea mult alcool cu ibricul
De o să zică lumea; UITĂ-L! L-a întrecut și pe bunicul.
5/5
Sper că ați înțeles că eu glumesc
M-am născut matur și mă mai dospesc
Voi gândi mult mai bine, decât voi toți laolaltă
Cum gândeau bătrânii f. bine, de altă dată.

Buc. 30.07.2013                                       Tataie Cotel
                                                               Tel: 0772.049.792
(OBS: Darius este copilul Isabelei și Marius David-C-ta)

No comments:

Post a Comment