Sunday, January 5, 2014

Adăugire la TOT PARLAMENTARILOR (din 12.12.2013)

 PAMFLET                                                                                                Buc, 03.01.2014
                       1/5
Am BMW X5 sau X6, nici nu ştiu
Şoferul trebuie să fie cu acest amănunt grijuliu
Şi când merg la serviciu în maşină aţipesc
Am teamă şi la tribună când vorbesc.
                       2/5
Când semnez ştatul, mi-ar cădea capul pe el
Dacă n-ar fi legat de gât, e uşor că sunt si chel
Deschid ochii mari şi văd cât încasez
E mult, f. mult, de parcă visez.
                       3/5
La bufet niciodată, nici o clipă n-adorm
Îmi curg balele şiroi când văd fleică şi peşte ton
Ochii-mi ies din orbite şi colţii câte-o halcă înhaţă
Plec mai devreme din şedinţă, să prind primul loc în faţă.
                       4/5
Bag în mine ca Popa la pomană
E perioadă f. bună în viaţă, că-i cerească mană
Când merg pe jos se lasă asfaltul
Păşesc repede, să calce în groapă altul.
                       5/5
Ar rămâne românul fără un gropar
Că în Parlament se îngroapă Legile bune pentru român
Pentru ale noastre avem trezire fără orar
Aş dori şi post mortem, deocamdată în stand by rămân.

Buc, 03.01.2014                                          Tataie Costel
                                                               Tel: 0772.049.792
LA MULŢI ANI VIZIONARILOR!

No comments:

Post a Comment