Saturday, January 18, 2014

AVERE FĂCUTĂ NUMAI CU....LEU PESTE LEU (Primarului General Prof. Dr. Sorin Oprescu)

PAMFLET                                                                                              Buc, 18.01.2014
                                                                                                                            ora: 01:20
1/8
Am mai multe case și-un palat
Eu sunt sincer și nu merg pe blat
Ca Năstase care a ascuns mai multe case
Și acum e la Jilava unde urât miroase.
2/8
Palatul meu e la Ciolpani, deci într-un sat
Deci vă spun direct, nu merg nici acum pe blat
O casă de lux pe Popa Savu la etaj
Aproape de Arcul de triumf, cu piatră cubică-n pavaj.
3/8
Toate le-am făcut punând leu peste leu
Mâncând ,,iaurt” cu o chiflă și mai știu ce eu
Am muncit și peste orele normale
Sunt sigur că mă crezi și-nțelegi matale.
4/8
Am muncit și de noapte cu spor de 10%
Când mă prindea toropeala, mă culcam pe jos, pe burtă
Numai așa se fac palate și mai multe case
Nu furând ,,politic", ca blegul Năstase.
5/8
N-am furat și ,,n-am primit" șpagă niciodată, o iotă
Milioanele investite în maidanezi le-am primit ca dotă
Iar altele de la niște reparații și consolidări
Nu se pun, că sunt cam prea multe căldări.
6/8
De casa din Primăverii, nu mai zic
Aia e ca și un mizilic
O am moștenire ca orice ,,copil” grangur PSD-ist
De la tata care a fost cu grade înalte de................
7/8
Evacuații nevinovați din casele naționalizate
Cred că n-au muncit în viața lor deloc, bă frate
Că altfel ar fi numărat și ei ceva palate
Deci n-au stocat leu peste leu, ca mine toată viața
Că numai asta făceam eu în timpul liber, de la tata povața.
8/8
Închei plin de mine, că v-am convins
Că toată viața nu v-am mințit, când v-am învins
Mai ales când am jucat teatru în campania electorală
Și v-am recomandat ca medic rețeta, să mă votați, pe cale orală.

Buc, 18.01.2014                                           Tataie Costel
Ora: 01:20                                                 Tel: 0772.049.792
                                Facebook:https://www.facebook.com/constantin.samoila.129

                 Inspirație în miez de noapte nedormită.
                 Sufăr de PAMFLET-ită cronică. Se vindecă numai cu medicamentul DREPTATE.

No comments:

Post a Comment