Thursday, January 2, 2014

COLEGULUI MEU DE LICEU-TECUȚĂ

PAMFLET                                                                                             Buc, 06.03.2012
1/11
M-am întâlnit deunăzi cu un fost coleg
Mi-a reproșat destul de fin că sunt cam ,,bleg"
Că tot îi critic pe Băse și pe Boc
Și nu am dreptate, chiar nu am deloc.

2/11 
De ce nu îl critic pe Roman și pe Iliescu
Și mă împiedic numai de Boc și Băsescu
Că de la Roman-Ilici  Iliescu
A început de fapt dezastrul, desăvârșit de ....ESCU.
3/11
Că nu a fost potop, după el și chiorul
Că mulți fani hoți, o să le ducă dorul
Că pensionarii fac caz, dar sunt fericiți
Ca-n sălile din Casa Poporului, pline de nesimțiți.
4/11
Că Boc a fost cel mai excepțional ministru
Nu e glumă, nu a fost sinistru
A salvat România de la un dezastru
Și s-a afirmat ca un strateg-strălucit astru.
5/11
L-am contrazis fin, deci recunosc
Dar nu am nicio vină, și e adevărat
Că în dicționarul literar turcesc
Boc figurează, negru pe alb, un KĂKT.
6/11
E moș ca mine și băiat isteț
Și nu are îndoieli de putere, sau dispreț
Din contră, pe Boc îl ridică în slăvi și bolți
Adăugând sub tocuri, stânjeni și baloți.
7/11
Mi-a reproșat că nu mă iau de cei din urmă
Că Roman-Iliescu, au condus aceeași turmă
Nu a contat că Roman nu avea gât
Și a condus România așa cum a vrut.
8/11
Că Roman Noylander, cu aplauze de la APACA
După revoluție a condus țara cu japca
A furat cu Ilici împreună revoluția
Și au călcat în picioare românilor democrația.
9/11
Noylander, imediat venit la putere, a plecat
În Franța, la Toulouse și două Airbus, a cumpărat
A plecat sărăntoc, în plovărașul roșu și maieu
Și s-a întors extrem de elegant, ca un boier evreu.
10/11
Roman făcea mare caz, că e pur roman
Din mamă spaniolă și tată rus evreu
Asta nu contează, fac ce vreau eu
C-am pulover roșu și spate rus, de spartan.
11/11
Mereu vreau să mă opresc, să nu mai scriu
Că prea spun multe, am încercat, dar zău nu pot
Aș vrea să găsesc un puternic antidot
Dar cred că voi găsi doar în sicriu.
Cu sinceră prietenie, 
Buc. 06.03.2012                                          Tataie Costel.
                                                                Tel: 0772.049.792

No comments:

Post a Comment