Sunday, January 12, 2014

DOMNULUI PRIMAR GENERAL-FĂRĂ GRIJI, PROFESOR DOCTOR-SORIN OPRESCU

PAMFLET                                                                                                  Buc,10.01.2014
                                                                                                                        ora: 03:00
1/7
Nepoţeii mei în aşteptarea DREPTĂŢII s-au maturizat
Iar zilele mele se împuţinează
Mai aveţi multe mandate de adunat
Şi revolta-n mine în versuri nechează.
2/7
Trăiţi fără griji în Palatul de la Ciolpani
Că aveţi venituri lunare imense de bani
Vă este gândul numai la multe mandate
La Primărie şi la Cotroceni Palate.
3/7
Nu merită să mai locuiesc în Bucureştiul poluat
Că sunt bătrân şi pentru mine nu mai e nimic de încântat
Îmi stă în putere, ca Băse, penal o vilă de la stat să-mi repartizez
Şi la Jilava, în alt spaţiu locativ, legal să mă stabilizez?
4/7
Promisiunile teatrale făcute au rămas fără urmă
Ca şi votul vostru sincer din urnă
Am urcat trepte înalte sprijinit de voi
Şi acum nu îmi mai pasă de ale voastre nevoi.
5/7
La Cotroceni dacă o să ajung
O să mă port ca şi Mao Tze Dung
nu vă mai faceţi mari speranţe
Că o să aveţi numai ,,adidaşi” în maţe.
6/7
Teatrul a stat şi va sta la bază
Am trecut de votul vostru sincer, ca prin varză
Am căpătat experienţă de când am devenit vice-primar
Inima s-a tăbăcit ca să mai am de voi habar.
7/7
La Cotroceni o să am mulţi câini comunitari de pază
Cu 4 picioare, dar şi cu două, credincioşi ,,maidanezi”.Credeţi?
Că aceştia vor forma zidul de netrecut pe o imensă rază
Să domnesc liniştit până la sfârşitul mele vieţi. (daca traiesc putin)

Buc,10.01.2014                                                        Tataie Costel
                                                                               Tel: 0772049792 
                                                                         Facebook: Costel Samoilă
                    Inspiraţie extrem de tristă în miez de noapte nedorimită de grija nepoţeilor fără adăpost, abuziv frustaţi.

No comments:

Post a Comment