Thursday, January 2, 2014

CEAUȘESCU A FOST (ERA) UN MIC COPIL (lui Băse)

PAMFLET                                                                                              Marți, 03.07.2012              
1/15
Limbut fiind de mic copil
Eram un cizmărel umil
Băteam fregvent cuie în talpă
Și nu aveam nici o mică crampă.
2/15 
Eram puturos, munca nu îmi plăcea
Când am crescut mare, a venit salvarea
Am intrat cu interes și am urmat politica
Așa am ajuns la Doftana, la mititica.
3/15
Acolo am cunoscut înaintașii comuniști
Ne-am făcut stagiul, veseli sau triști
Când am ieșit ne-am sprijinit unul pe altul
Și așa am început în politică asaltul.
4/15
Ne-au ajutat mult, cei de la răsărit
Și visul meu mare, mi s-a îndeplinit
Cam târziu, dar eram încă tânăr
Și toată țara, a ajuns pe al meu umăr.
5/15
Am scăpat repede de garda veche
Evrei și chiar români care au călcat în streche
Dacă n-au călcat, procese le-am înscenat
Mi-a reușit, nu mi-am pus toată țara în cap.
6/15
Am construit mult, dar și poporu-am înfometat
Până-n '89, stomacul mereu le-am micșorat
Le-am bătut multe cuie-n tălpi, dar tot mă ,,aplauda"
Dar în sufletul lor, multă ură se strângea.
7/15
Blestemul poporului m-a ridicat pe cele mai înalte piscuri
La Târgoviște, de pe pământ am ajuns tocmai la zid
Mă credeam un mare BAIAZID
Rafalele poporului m-au făcut într-o clipă, nimicuri.
8/15
Era în prima zi de Crăciun, dar n-au ținut cont
Venise timpul să-mi ceară poporul, al meu decont
Așa s-a încheiat cariera mea, de mare vătaf
Și totul într-o clipă s-a făcut praf.
9/15
După mine au venit alții cu aer și mai patriot
Declarându-mă pe mine un mare idiot
Au demolat tot, ce eu am construit
Cum a zis Nicu, aveți cam mult de zugrăvit.
10/15
N-au zugrăvit nimic, în schimb au năruit
Au vândut țara pe bucăți
S-au îmbogățit fomiștii, din ce și-au însușit
Și așa a ajuns țara condusă de hoți.
11/15
Dar cel mai mega odios este (a fost) unul TRAIAN
Cu nume nobil, de împărat roman
Care a băgat spaima, cu arestări, în tot poporul
De îi ducem acum lui Ceaușescu dorul.
12/15
E un om însemnat și cu talente multe
A strâns în jurul lui tot odioși care pute
E f. greu să mai suportăm duhoarea în continuare
Și privim în sus, n-apare unul ca Iliescu să-l doboare?
13/15
Că toți odioșii și-au găsit nașul
Hitler, Pol-Pot, Sadam și Gadafi uriașul
Așteptăm cu satisfacție și o imensă bucurie
Ca el și familia lui să beneficieze de gloanțele patriei la datorie.
14/15
E timpul ca poporul să-i ceară decontul
Că prea a furat mult, prea a tras pe turta lui totul
Dar nu numai lui, ci și haitei lui
Indiferent că-i frate, fiică, chiar și mamei lui.
15/15
Poporul român rabdă, rabdă până-ntr-o zi
Până cuțitul răbdării îl va ascuți
Îl va împlânta, nu va respecta orarul
Îi va lua cât de curând, ODIOSULUI TRAIAN, maul.

Buc. 03.07.2012                                         Tataie Costel
                                                               Tel. 0772.049.792


No comments:

Post a Comment