Thursday, January 2, 2014

DUȘMANCELE (nu de G. Coșbuc)

PAMFLET                                                                                                    Buc. 17.03.2012
1/15
Sunt Roberta Anastase
Sunt o capră cât Năstase
Falnică trec pe Straße 
Și de nimeni nu îmi pasă.
2/15
La mine orice lege trece
Că număr din doi în zece
Mă doare de pensionari în cot
Ce mi-ar trage-un pumn în bot. 
3/15
Sunt Elena Udrea din Pleșcoi
Mă doare în cot de voi
Fac parcuri mari pe câmp
Valuta se duce-n vânt.
4/15
Dar și săli de sport dotate
În cătune îndepărtate
Pentru moși bolnavi și babe
Din priviri cătunul mă soarbe.
5/15
Amândouă provenim din PDL
Ne-nțelegem de minune
Băse, șeful nostru chior
Și ea, mai ales eu, îl ador.
6/15
Simulăm că facem politică
Ce dacă lumea ne critică?
Călcăm pe tocuri înalte
Purtăm poșete galante.
7/15
Ne-am auzit vorbe multe
Și la șes, dar și la munte
Toți clevetesc, și odrastele
 Noi râdem ca proastele.
8/15
Toți sunt invidioși pe noi
C-arătăm bine, ca, cârnații de Pleșcoi
Nu ne pasă, îi avem în vedere
Ne-ambiționăm și facem mereu avere.
9/15
De-ar fi de față un pensionar
Ce ne-ar face, n-ai habar
Ne-ar plesni ca Băse de-am vedea stele verzi
Fă cruce fa, să nu-l visezi!
10/15
N-ar trebui să zică nici pis
Că sunt prima capră mis
Nu am râie de Ploiești
Ci incurabilă de PDL-iști.
11/15
Mă vindec totuși odată
Când n-o să mai fiu votată
Nu sunt la nimeni datoare
Mă scarpin și-ntre.....,,planetare".
12/15
De păduchi m-a ferit sfântul
Erau morți, i-a luat vântul
A bătut de la răsărit
Doamne, ce-am mai suferit.
13/15
Se-nfipsese pe sub blană
De eram toată o rană
Dădeam cu soluții tari
Apoi îmi puneam șalvari.
14/15
Vin alegerile, ce veți face?
Ce-am furat, nu se întoarce
Avem cheag, avem valute
Viloaie, ghiuluri de tute.
15/15
Știm, vom deveni anonime
Ne resemnăm, noi înșine
Și tot PDL-ul poate
Sigur, nu sunt nici eu rupți în coate.

Buc. 17.03.2012                                              Tataie Costel
                                                                      Tel: 0772049792

No comments:

Post a Comment