Thursday, January 2, 2014

ADINEI,

PAMFLET                                                                                        Buc. 12.03.2012
1/8
M-am întâlnit cu Adina, luni la 11:20, în stație la Perla
Ce morală mi-a făcut, parcă atunci scăpasem de la Gherla
Că de ce râd de tov. Băse, că l-am făcut chior
Că l-a votat conștiința pe al ei odor.
2/8
Că nu-i frumos să râd, că-i din născare, cu un mic defect
Gestul meu este incalificabil, este chiar abject
Ce gesturi și priviri urâte mi-a aruncat
Că l-am făcut pe tov. Băse chior adevărat.
3/8
Chior din născare, poate fi oricine
Nu e inapt, și nu e o rușine
Că are o bunătate în el, și un caracter aparte
Și fie vorba între noi, față de tine, el este departe.
4/8
Românii sunt leneși, munca la ei, e o corvadă
Ori sunt chiori ca el, nu văd că umblă câinii cu covrigi în coadă ?
Nu văd cum curge în valuri miere, numai în timpul domniei lui ?
Și apoi, ia să își mai pună românii pofta în cui!
5/8
Doream să o contrazic fin, cu un beton argument
Dar a venit autobuzul 331 în acel moment
S-a urcat repede prin față, chipurile se grăbea
Am rămas în stație cu impresia că se temea
De o întrebare fără răspuns a mea.
6/8
Știam că e cu Băse, până la fanatism
Dacă ziceam ceva de el, se deslănțuia ca un cataclism,
Evitam, dar fără să vreau, mă lua gura pe dinainte
Și-atunci, să te ții, îl ridica pe Everestul ei, pe milosul președinte.
7/8
Când e vorba de Băse, nu știe de glumă
Păcat! Nu gustă din versuri, de satiră și umor
Crede că l-am făcut în mod serios chior
Nu știu. Oare regretă pe urmă??
8/8
Închei, cu respect Adina și conștiința-mi împacată
Că versurile nu l-au dat jos de pe tron, în baltă
Că poate chiar îi prindea, sincer bine
De dor, să mai navigheze puțin, pe o simplă barcă cu vâsle.

                                               Al tău fost coleg și credincios prieten,
Buc. 12.03.2012                                                               Tataie Costel.
                                                                                      Tel:0772049792

No comments:

Post a Comment