Sunday, January 12, 2014

Domnului Primar General Profesor Doctor-Sorin Oprescu

PAMFLET                                                                                                Buc, 05.01.2014
1/8
Sunt Profesor Doctor, aşa mă recomand
Şi nu sunt plagiator doctorand
Sunt stăpân pe mine şi pe Capitală
Pe evacuaţi şi pe maidanezi îi bag în aceeaşi oală.
2/8
Câinii pentru mine sunt mai de preţ
Indiferent că evacuatul are studii, am dispreţ
Milioane de euro pentru câini comunitari investesc
Pentru adăposturi şi condiţii omeneşti le înlesnesc.
3/8
Pentru mine trece foarte repede şi fără griji anul
Ca şi pentru Băse şi Videanu vicleanul
Că am adăpost asigurat cu extrem de mulţi m.p
Pe evacuaţi îi consider nişte simpli originali căcaţi.
4/8
Actele beton sunt pentru mine ca ceapa ciorii
Degeaba insistă de ani buni cu memorii
Mă lasă rece le amân şi le ignor
Numai familia mea are valoare şi o ador.
5/8
Restul ce sunt sub mine sunt gunoaie
Aşa încât inima nu mi se înmoaie
Rămâne cum în campania electorală ,,am stabilit”
Dacă m-aţi votat inima mea rămâne de granit.
6/8
Toate promisiunile ferme vor fi deşarte
Votul vostru îl dau, fără remuşcări, la spate
Am fost ca o încântătoare curvă drăguţă
Şi mi-am văzut deja saci-n căruţă.
7/8
Dacă mă veţi vota ca viitor Preşedinte
Voi fi la fel de odios ca şi Băse care şi acum vă minte
Mă voi integra, nu în etape, ci imediat la Cotroceni
Şi voi considera evacuaţii plante expirate.Coceni.
8/8
Hitler este cel mai elocvent trăit exemplu
Că a reuşit să orienteze, ca un ghid, poporul german, ca în templu
A jucat perfect teatru (ca Băse şi mine) şi votanţii n-au avut nici o clipă habar
Că dacă îl aleg îi vor trata ca pe nişte evrei în lagăr.

      Buc, 05.01.2014                                                    Tataie Costel
                                                                                 Tel: 0772049792

                INSPIRAŢIE extrem de tristă. Copilul meu familist, POPESCU LAURA, profesoară, cu doi copii, EVACUATĂ DIN LOCUINŢA NAŢIONALIZATĂ, ignorată de PUTERNICII îmbuibaţi ai zilei, extrem de egoişti.
                Am aproape 80 de ani. Şi post mortem mă voi lupta dacă se va putea şi va fi cazul.

No comments:

Post a Comment