Sunday, January 5, 2014

MAIESTATE?! (MAI E STATE?!) (lui Băse)

PAMFLET                                                                                                Buc. 07.04.2012
1/13
Am promis cât e stele şi-n lună
Sunt un om însemnat, asta nu-i a bună
De părinţi şi bunici, copiii de mici sunt învăţaţi
Să se ferească de spâni şi oameni însemnaţi.
2/13
Şi pe lumea cealaltă suntem separaţi
În oameni răi, oameni f. răi şi însemnaţi
Şi dacă am fost repartizat în iad, trebuie să plătesc
No problem la mine, plătesc cu FLOTA, că aici o întâlnesc.
3/13
Se plăteşte şi în rai, şi în iad, cu valută
De unde să ştiu toate astea, să le scot din burta?
La şcoala SECU învăţam, doar ce-i pe lumea asta
Nu ştiam că şi sub pământ, dau tot de nepasta.
4/13
Căci se plăteşte şi cu puţin, din orice valută
Dacă ştiam, plecam ca Ceaşcă, cu EBA în ,,n" ţări în vizită
Şterpeleam, umblam şi pe acolo la *buzunaruri
Driblam ,,Legea 18" cu Ilicitu', spunând că-s de la zaruri.
5/13
M-ar fi gratulat regeşte EBA, ca şi Leana pe Nicu, cu MAIESTATE
Învăţată să se suie ca scroafa în pom
Nu o dată a confundat troaca cu un DOM
Ţi se urcă la cap când ai mai multe mandate.
6/13
Vilele cadou şi casa din MIHĂILEANU, nu au acolo nici o valoare
Rămân ,,legal" moştenire la cele două mioare
Am plecat liniştit, că le-am lăsat ,,legal" bogate
Cu SUCCESURI multe şi ,,legal" cu de toate.
7/13
Bine c-am părăsit legal această lume, direct din Cotroceni
Dacă eram în India, eram ars ca pe coceni
Abia acum sunt sincer, şi vă spun, meritam să fiu de viu ars
Că mi-am făcut de cap, în ,,n" mandate şi pe toţi românii i-am dus de nas.
8/13
Mă descurc eu, că aici în veci se doarme
Deja sunt invidiat, i-am dat pe toţi gata
C-am fost imediat recomandat de tata
C-avea şi el ascunse ceva galoane.
9/13
Aici pavaj sunt cadavre şi calc ca pe-un proaspăt gazon
Am luat-o de la zero, sunt tânăr cu păr şi tuns la garson
Ajung eu şef, am şi vizor, numai să am ceva vechime
Pus de TATAIE COSTEL, la capac, pentru deosebite merite.
10/13
Aici în iad, poţi să te faci frate cu dracu
Deci, nu mai dai de el, nici când furi cu SACU
Poţi să şofezi BEAT, poţi să intri în plopi
Nu ai teamă de nimic, aici nu mai dai ortul la popi.
11/13
Aici era locul meu pe veci, acum îmi dau seama
Trebuia, aici să ma facă marinar mama
Nu-i mai îngrozeam pe români, acasă la ei
Şi nu apăreau nici PAMFLETE cu mine şi copiii mei.
12/13
Aici pot să fiu preşedinte nelimitat
Că ortul popii, pe pământ l-am dat
Sub pământ, nu mă mai târgui cu USL pentru 4-5 ani
Poţi să domneşti cât vrei, numai să ai bani.
13/13
Bani am destui de la FLOTĂ, plus alte GĂINĂRII
COZI DE TOPOR sunt şi aici pentru a mă sprijini
Că e în Legea firii la români
Şi-n comunism, şi-n capitalism, se simt bine, când îi domini.

*Se mai permite când e cazul. Şi Eminescu...,,Cobori în jos Luceafăr...".

Buc. 07.04.2012                                                           Tataie Costel
                                                                                 Tel: 0772049792

No comments:

Post a Comment