Wednesday, January 15, 2014

...PLANUL CA ȚIGANUL (lui Băse)

PAMFLET                                                                                          Buc, 22.04.2012
1/8
Trambulina FSN m-a făcut la Transporturi Ministru
Stofa din mine, mi-a dictat să fiu sinistru
Prima încercare a fost TAXA DE DRUM, la șoferi
Că nu erau copiii mei, nici măcar veri.
2/8
Apoi am băgat taxa de drum în benzină
Pentru prima dată, litru e la preț de chenzină
Și tot așa, aproape lunar avansează
Rânjesc sinistru, că boșii cotizează.
3/8
Adun bani ca Hagi Tudose, teancuri, poate chiar baloți
Nu vor fi prea mulți,niciodată toți
Investesc în fete, că sunt ca mine ,,imaculate" încă
Pensionarii știu că ,,ce naște din pisică, tot șoareci mănâncă".
4/8
Văzând că merge, că gloata afectată nu ripostează dur
Am intrat în campanie electorală, să devin Primar mi-am propus
La transporturi, după mine potopul, mă doare în KUR
La Capitală e NATAȘA BALȘAIA, vaca blândă de muls.
5/8
Urăsc poporul român, urăsc pe oricine
Zilnic mă uit în oglindă, sunt încântat de mine
Mi-am propus, cât stau la putere, să-l distrug în pas de voie
Ca strategie, să-mi creez mandate cât va fi pentru mine nevoie.
6/8
Are circumstanțe solide, că este chior
Nu vede săracul, viața foarte grea tuturor
Nu o vede nici pe fiică-sa, când nu face acordul
Dar tot ca țața Leana, e dusă cu duhul.
7/8
Mai am puțin și calc pe teren minat
Sunt ca și mort când imunitatea mi s-a terminat
 Nu mai am somn și mă gândesc cu groază
Că voi deveni un nimeni și pe nimeni nu mai pun bază.
8/8
Încerc un plan ca PUTIN, din Președinte să devin Prim Ministru
Iar după un mandat, ca și PUTIN, și invers
Nu mai e o noutate, deci e un banal fapt divers
Și iar ca Președinte două mandate, cum ,,v-ați dorit", sinistru.

Buc,22.04.2012                              Tataie Costel
                                                    Tel: 0772049792

No comments:

Post a Comment