Thursday, January 2, 2014

COADĂ DE TOPOR CU SUFLET (,,onorabilei" Roberta Anastase)

PAMFLET                                                                                              Buc. 24.02.2012
1/12
La liceu, vă spun și vouă
Când mă asculta la mate'
Așteptam din clasă șoapte
Ca boul la poarta nouă.
2/12
Pic mereu la Aritmetică
Am picat și-n Parlament
Când la TV în direct
Am numărat în progrese geometrică.
3/12
A numărat de la tribună
Ori e redusă, ori e nebună
Și insituțiile abilitate
Sunt corupte ori ciumpalate?
4/12
E penal, flagrant transmis
Legea-i numai pentru proști
Nu și pentru PDL-iști
Și Parlamentul a admis.
5/12
E penal flagrant transmis (variantă)
Implicat gunoiul miss
Se pretează la orice pentru chiorul
Ce-o să-i mai ducă dorul.
6/12
Cu așa numărătoare
Pe centură aș fi mare
Aș fi chiar invidiată
Și de pești felicitată.
7/12
Blondă, înaltă, văd că-mi merge
Chiar dacă număr pe dește
Să pici mereu, se-nțelege
Când ai un bețiv pe post de rege.
8/12
PDL-ul mă ajută și mă-nalță
Să-mi dau arama pe față
Ca de altfel toți PDL-iștii
Noi toți suntem anticriștii.
9/12
Pedeapsa cu moartea-i abrogată
O să stea la zdup, viața toată
Până și cozile de topor
O să-l blesteme pe chior.
10/12
Acum se simt singuri pe lume
Ca disperații, făceau spune
Pentru chior și PDL
Mâncau KĂKT pentru orice.
11/12
Se schimbau, mâncau în tură
Toți erau super scursură
Comuniști de la Ștefan Ghiorghiu
Cu viloaie, ca aprozariștii cu ghiuluri.
12/12
Sunt născută în Ploiești
Ca un locuitor oarecare
Și cât i-am luat de proști
Mă voi auto-declara Cetățean de onoare.

 Buc. 14.02.2012                                    Tataie Costel
                                                            Tel: 0772049792                                         
(OBS: M-a inspirat ,,plopul" care nu rodește niciodată nimic.)

No comments:

Post a Comment