Thursday, January 2, 2014

COADĂ DE TOPOR PE SOCRU (,,onorabilei" Elena Udrea)

PAMFLET                                                                                             Buc. 19.02.2012
1/13
Când pe sticlă apari la noi
Îmi vine poftă de salam
În frigider am nu am
Mor dacă nu am de Pleșcoi.
2/13
Mai am un amendament
La tocuri-nalte de circ
Novice, împiedicată-n Parlament
Ți-a sărit parcă și-un sfârc.
3/13
Știu, ai făcut parada modei
La sutien și chiloței
Dar și la șunculițe drăguțele
Invidie-ai creeat printre ele.
4/13
Slăbănoagele, ca Mița biciclista
Te improșcau cu priviri urâte
Dar și cu multă lehamite
Pe soclu rămâneai model PDL-ista.
5/13
Mai știu că te-ai născut șatenă
În PDL ți-asigură și trenă
Pe chioru l-ai băgat în ispită
De umblă cu cioara vopsită.
6/13
Mai știu multe despre tine
Că ești super avocată ,,de bine"
Prin legi dai ca Păcală năvală
De-ai scos infracțiunea din   
Mihăileanu, perfect legală. 
7/13
Mai știu că ești traseistă
Să nu-nțelegi greșit, nu pe centură
Că ai făcut o mutare de tură
Din PNL ai devenit pur PDL-istă.
8/13
Cu tupeul și lehamite de muncă
Te-ai regăsit numai în politică
Puteai să fii o f. buna activistă
Ca Iliescu în UTC, când era o bună pistă.
9/13
Că javrele din comunism s-au transferat
În epoca lui Băse de KĂKT
Cu Băse-nfrunte și cu securiști
Își bat joc de o țară de fomiști.
10/13
Ar mai fi multe de spus
La care Băse are mereu percuție
Dar mult nu mai are, am spus
E așteptat de plutonul de execuție.
11/13
Am trecut de-a zecea strofă
Dar români! Dacă v-ar da o ,,roată de cașcaval" ca-n '89 
În loc s-o devorați cu mare poftă
V-ați uita la ea ca vițelul la poarta nouă.
12/13
Dragi români, vă cam meritați soarta
Ați votat numai comuniști, nu de alta
Pe Ilici-Iliescu de trei ori
Și pe POL-POT al nostru, tot deatâtea ori.
13/13
Deci, de aceea inși, măi dragă
Să nu fiți niciodată triști
Căci din ZECE PDL-iști
Numai TEN sunt comuniști.

Buc. 19.02.2012                                Tataie Costel
                                                        Tel: 0772.049.792
(OBS: Datorez inspirația Leanței de la Pleșcoi)

No comments:

Post a Comment