Monday, January 13, 2014

FIIND PRIMAR, CAPITALA CUTREIERAM (lui Băse) (Nu de M. EMINESCU)

PAMFLET                                                                                                Buc, 15.03.2012
1/10
Când în 2000 am devenit Primar al Capitalei
Am fost exigent, ca să-mi fac mare fală
Şi a găsit un nod în papură, cu tentă penală
Şi la TV am prezentat concret, argumentul falei.
2/10
Am făcut mare caz, că Lis a dat un apartament, firesc pe şpagă
Că a semnat ca Primarul, conştient, să-şi umple a lui desagă
Lui Mihai Lucian, Şeful Curţii Constituţionale
Era proprietar nu avea dreptul, dar ca şi Băse, a ignorat legile penale.
3/10
A apărut din nou Băse la TV şi s-a destăinuit
Că l-a lăsat pe Mihai Lucian, sărac de pământ lipit
Şi că, cu sufletul lui de mamă dulce
A dat apt. unei fam. cu mulţi copii, ce de ani grei, lipsă duce.
4/10
După ce a prins mămăliga coajă la Capitală
Caracterul lui de ARIVIST, l-a pus în aplicaţie
Că în drumul lui mărşav de parvenire, nu e legislaţie
Şi super casa din Mihăileanu a devenit a lui Legaţie.
5/10
Fiind pirat, am privit departe şi-am făcut investigaţii
Să nu revendice oricând, sau înainte să-mi ia alţii
Să aibă moştenitori, sau testament
Am pus urgent gheara, pe super maxi apartament.
6/10
Am achitat preţul stabilit de mine, o nimica toată
Am contat pe faptul că, şi ca la FLOTĂ, magistraţii o s-o lase baltă
Beneficiez de imunitate totală şi şterpelesc orice
Că nimeni nu mă-ntreaba; DE CE? DE CE? DE CE???
7/10
Eram şi eu proprietar, pe nu ştiu câte locuinţe
Dar când eşti pe furat, nu mai ai credinţe
Treci frecvent şi uşor peste orice LEGI PENALE
Când îţi vine rândul, te faci mic şi ca un copil de ţară zici; iartă-mă matale!
8/10
Ştiindu-mă vinovat, ca orice hoţ, la TV m-am bâlbâit
Ca şi atunci, când pe acel copil, cu dosul palmei l-am plesnit
Dar după un răgaz, că noaptea e un bun sfetnic
Cozile de topor (se ştiu care), m-au sfătuit: fruntea sus, nu te da nemernic!
9/10
Telespectatori văd, comentează şi sunt uluiţi
Dar nu au cum concret să riposteze în comun, să fie răzvrătiţi
Căci de acasă, de la ei, de pe sticlă
Nu pot face minuni, iar el, pe asta mizează, că totul se uită.
10/10
Crede ca şi Ceaşcă, că toţi ne-am născut handicapaţi, cu amnezie, ca el chior
Şi merge mai departe, cu asflat, borduri, în orice se înfruptă
Cu ai lui manglitori, cu tupei şi fără mare luptă
Hoţii fac averi imense şi se cer a fi, reprezentanţii întregului popor.

Buc, 15.03.2012                                                     Tataie Costel
                                                                             Tel: 0772049792

No comments:

Post a Comment