Monday, January 13, 2014

EU SUNT MIC, TU FĂ-MĂ MARE (lui Boc-Rugaciune)

PAMFLET                                                                                                  BUC, 18.03.2012

1/11
Eu sunt mic, tu fa-ma mare
Asa ma inchin dimineata
Mataniile sunt mai rare
Am timp sa fac toata viata.
2/11
Ma rog s-ajung mare de tot
Chiar daca sunt Barba Cot
Ca Vanghelie, care este
Sa ma fac chiar de poveste.
3/11
Eu sunt mic, nu stiu nimic
Ei, ba stiu inca de toate
In PDL dau din coate
S-ajung si eu departe
4/11
Sa ma fac si eu mai mare
Ca Basescu, dur si tare
Si intr-un timp cat mai scurt
PDL-ul imi este scut.
5/11
Pe varfuri ma inalt la TV
Sa fiu si eu inalt, bre
E mai bine, imi spun toti
Sa-mi sub tocuri baloti.
6/11
Altii-mi spun, sa port saboti
Mai da-i dracului pe toti
Ma strecor mai bine asa
Ca Matizul la şosea.
7/11
Pana pun un sfat in aplicatie
Eu imi vad de a mea functie
Semnez statul pe bani multi
De s-au adunat chiar multi.
8/11
Base mi-a fixat mandate
Plec cu texte memorate
Dau din gura fara rost
Cand apar pe orice post.
9/11
Sunt MASINA DE VORBIT
La frână nu m-am gândit
Merge-nruna, sa ma opresc nici gând
Dau si rateuri, din cand in cand.
10/11
Mint de inghet si apele
Nu am jena sau rusine
Mint in graba, pe oricine
Chiar si pe aproapele.
11/11
Stiu ca nu mai sunt dorit
Curand voi fi izgonit
Am mintit in orice mandat
Partidul l-am discreditat.

Buc, 18.03.2012                                        Tataie Costel
                                                                Tel: 0772049792
                                                           Facebook: Costel Samoila

No comments:

Post a Comment