Monday, January 13, 2014

SA TRAITI DOM' COMANDANT (lui Base)

PAMFLET                                                                                              Buc, joi, 09.08.2012
1/5
Sa traiti Dom' Comandant al Romaniei de azi
Ca avem gradati cu armata facuta, cât brazi
Au obţinut stele prin luptă şi vechime
Nu mâncând KĂKT, forţând a lor destine.
2/5
Căci în epoca lui Băse, ofiţer poate fi oricine
Lingând la-ncheieturi Comandantul Suprem
Cei cu funcţii publice, chiar dacă nu e demn
Firesc, lumea-i vorbeşte de rău, nu de bine.
3/5
Fiind copil precoce,am avut o premoniţie
Să nu fiu militar şi nici la poliţie (miliţie)
,,Special, deci" nu am făcut armata
Şi iată, a venit timpul să-mi dea grade cu LOPATA.
4/5
De aceea, Domnule Comandant Suprem
Aştept cu nerăbdare şi bucurie invitaţie
Să-mi strangeti mâna, sa stabilim o relaţie
Şi să-mi daţi gradul, de care să fiu demn.
5/5
Vă rog frumos, să mă faceti chiar general
Că sunt barbat, si  nu femeie in nadragi
Sunt batran, deci la soldat neinstruit sa nu mă bagi
Şi-ţi voi fi căţelul tău, ca BOC SUB PEDESTAL.

VARIANTE:
Şi Turcescu-i tot ca mine
E băsist, dar n-ai cu cine
In uniformă-i vai de el
Gol goluţ, atunci e el.

Şi Turcescu-i tot ca mine
Sa fiu ca el, mi-ar fi rusine
In uniforma-i caraghios
Cu grade, e os de ros.

Buc, JOI, 09.08.2012                                    Tataie Costel
                                                                  Tel: 0772049792


No comments:

Post a Comment