Saturday, January 18, 2014

E BANAL SĂ NU AI ADĂPOST (Primarului General Prof. Dr. Sorin Oprescu)

PAMFLET                                                                                              Buc, 16.01.2014
                                                                                                                ora: 02:30
1/5
Ca să nu ai adăpost e deja un fapt banal
Indiferent că ești evacuat sau născut în canal
Cum să-i înțeleg eu când am ,,n” locuințe
Găsesc firesc să le aplic la toți aceleasi umilințe.
2/5
Pe mine nu mă duce mintea mai departe
Promisiunile au fost făcute din instinct de șarte
Fac parte de când m-am născut din altă lume
Am lumea mea, pentru alții nu am gânduri bune.
3/5
Mă înconjur numai cu oameni ca mine
nu bag în seamă evacuații, nu îmi e rușine
Primăria Capitalei este casa și instituția mea
Și investesc mulți bani în paznici pentru a o apăra.
4/5
Să nu intre nimeni, de mine nechemat
Nu permit petenții să vină ca altădat
Nu mă interesează ce probleme de rezolvat au
De când m-am instalat la Primărie sunt ptr. petenți; BAU! BAU!
5/5
Nici la Cotroceni nu voi permite vizite, amice
Să vină jurnaliști sau delegații ptr. te miri ce
Aici voi fi și mai sobru, și mai îngâmfat
E postul meu suprem. Ce mai. Și gata. În stat.

Buc, 16.01.2014                                                         Tataie Costel
ora: 02:30                                                               Tel: 0772.049.792
                                                                           Facebook: Costel Samoilă

                Inspirație tristă în miez de noapte nedormită de grija nepoțeilor fără adăpost, abuziv frustați.

No comments:

Post a Comment