Monday, December 30, 2013

Bluza albastra, suspendata (sa se svinte)

PAMFLET                                                                                 Buc, marţi, 07.08.2012
(lui Băse)
1/5
Bluza albastră miroase a transpiraţie
La sediu de campanie, e a mea legaţie
Poate să şi pută, mirosul e de Preşedinte
Acum chiar spune adevărul, nu mai minte.
2/5
Că minciuna a stat la bază în orice campanie
Indiferent ce culoare am avut la ,,straie''
Acum suspendat, n-am salariu, sunt sărac
Fac economie la bluze, poate să şi pută a KĂKT.
3/5
Îi iau de proşti pe români ca întotdeauna
Dacă apar la TV numai în albastru, ei cred că sunt modern, în top
N-o să mearga la vot, să spună preşedinţiei stop
Chiar dacă în viaţa lor am băgat mereu mătrăguna.
4/5
Nu ştiu dacă mă mai întorc la Cotroceni
Până atunci mă dau la TV, în albastră stambă
Ca să revin la normal, nu e o mare grabă
Românii rabdă cu stoicism, chiar dacă le dau în loc de pâine, coceni.
5/5
Până pe 31 August, e timp şi de o chindie
Că nu am avut şi nu am la români nici o datorie
Reporterii suportă f. greu mirosul, că nu au mască
Iar cei din staful meu, le este jenă să se ferească.

Buc. marţi, 07.08.2012                            Tataie Costel (79 ani şi 9 luni)
                                                                         Tel: 0772049792

No comments:

Post a Comment