Monday, December 30, 2013

AȘ DORI SĂ DORESC (Pentru EBA-pseudo europarlamentar)

PAMFLET                                                    Buc, 05.04.2012
1/9
Aş dori să doresc, să vorbeşte normal în Parlament
Să nu mă mai fac de cacao permanent
Că acolo reprezint cu succesuri o ţară
Şi toţi cred că sunt total pe dinafară.
2/9
Dar ca şi tata, mă fac că sunt surdă şi chioară
Şi puţin îmi pasă ce cred alţii, că sunt pe dinafară
Fac pe indiferenta şi pe nesimţita
Şi încasez euro doldora, cu nemiluita.
3/9
Că ăsta este şi ţelul meu în viaţă
Să nu muncesc, să vorbeşte ca o proastă
Să umblu mereu cu buze umflate
Ştiu că mă urăşte lumea, bine că nu mă bate.
4/9
Pentru Parlament, voturile au fost de tata comandate
Că el mă duce sărmanul în spate
Nu aveau nicio şansă alte dudui
Eu sunt unica, eu sunt mândria lui.
5/9
Aş dori să doresc, ca tata să fie ales pe viaţă
Fireşte, prin furt de voturi, că altfel nu se poate
Sprijinit de staful lui şi de blonda ţaţă
Şi noi să huzurim, fără să dăm din coate.
6/9
Aş dori să doresc, să citesc foarte bine
Dar asta acum, nu mai depinde de mine
Trebuia să fiu premiantă la şcoală
Şi nu trecută clasa pe şpaga, cu mintea goală.
7/9
Aş dori să doresc, să fiu măritată
Cu-n June prim, şi pe viaţă ales deputată
În staţiuni luxoase, să fiu mereu plimbată
Că eu sunt EBA, şi nu orice altă fată.
8/9
Nu semănăm niciuna, frumoasă şi deşteaptă ca mama
Moştenim pe tata, proaste şi urâte ca foamea
Nici tupeul sau impertinenţa, nu ne lipseşte
De aceea niciun bărbat, permanent, de noi, nu se lipeşte.
9/9
Am venit în Capitală cu multă sfială
Ca atunci când eram mică, în prima zi de şcoală
M-am uns repede cu alifii proaste şi am dedus că pot trăi pe spinarea poporului
Că sunt norocoasă, c-am venit pe lume, ca şi tata, în zodia PORCULUI.

Buc. 05.04.2012                                          Tataie Costel
                                                                  Tel: 0772049792



1 comment: