Monday, December 30, 2013

GLOABEI PARŞIVE MELEŞCANU

PAMFLET                                                                                                Buc. 27.02.2012
1/9
Sunt moş şi eu, şi sunt şocat
Că moşul Meleşcanu a-nşelat
Ştiam că e la SECU, cu dosar
Dar sunt uimit cât e de murdar.
2/9
E de norietate, că un comunist e pe ştate
La FSN, PDSR, ori alte partide căpuşă
Înfiinţate de bolşevicul Ilici ajutat de Guşă
Şi când le-a reuşit, revoluţia era departe.
3/9
Meleşcanu e înalt, e mare, de doi metri
Întotdeauna şi-a găsit cumetri
Dar iată că acest om, la caracter a dat greş
Că o matahală perfidă, poate fi ascuns sub preş.
4/9
Constat la bătrâneţe, că mai am de văzut
Parcă nu ar fi de ajuns, al meu trecut
Că marii politicieni, dintre noi
Parcă provin de la Glina, de la groapa de gunoi.
5/9
Politicienii se simt bine între ei
Precum chelioşii, sau cei în piei
Şi leproşii sunt hidoşi, urâţi, pe dinafară
Dar politicienii de vârf, pe interior, sunt din cale afară.
6/9
Acum la ora, când am aflat trădarea
Am scris în grabă aceste rânduri noi
Voi mai scrie, îmi asum răbdarea
Şi-l voi înţepa adânc, pe MELEŞ-GUNOI.
7/9
Gloabei comuniste cu state vechi
Toate epitetele i se potrivesc, ca o mănuşă
Firesc, cele rele, să-i fie de deochi
Ar trebui să stea ca mătura, dupa uşă.
8/9
Nu am fost comunist şi am avut un crez
Am muncit corect, nu am mâncat ,,rahat''
Nici când sunt moş, nu ştiu unde să mă încadrez
Că mulţi moşi Meleşcani, s-au depravat.
9/9
Era chipurile, PNL-ist convins
Dar iată, flacăra ROŞIE din el, nu s-a stins
Nu poţi conta pe el, ca şi pe STOLO
Trădează atunci, când e vorba de mai mulţi EURO.

Buc. 27.02.2012                                        Tataie Costel
                                                               Tel:0772.049.792

No comments:

Post a Comment