Monday, December 30, 2013

FLORĂREASA ALBĂ                                                                             Buc. 16.09.2012
 1/8                                                                                                                  ora 16:00
N-am mai văzut o florăreasă albă
Cu părul blond şi fără salbă
Nu-i agitată, nu te forţează
Să cumperi flori, nu avansează.
2/8
Ţi le oferă, în mod civilizat
La doamne şi la bărbat
Nu negociază, nu impune preţul
Nu e în stare să dea cu făcăleţul.
3/8
E albă din cap până-n picioare
Nu are sub pliseuri, o densă boare
Nu are fustă lungă, nici păr cârlionţat
Are doar flori proaspete de dat.
4/8
Are ochi albaştri şi o privire aparte
Aşteaptă clienţii citind o carte
E fată cu studii şi educaţie aleasă
Nu te păcăleşte, nu îţi dă plasă.
5/8
Sunt bătrân şi am văzut multe
Am trăit sa o văd şi pe asta
Să vândă flori, o albă nevasta
Şi nu barabuste, cu fuste în cute.
6/8
Nu dansează, nu ştie nici ciardaş
Deci e de-anoastră, nu din-alea, mâncaţi-aş
E frumoasă şi face furori
Nu face parte, din cârdul de ciori.
7/8
Am întrebat-o, aşa într-o doară
Când am văzut că citeşte, nu zboară
Eşti florăreasă? Sau cuiul lui Pepelea?
Sunt florăreasă, nu chiar din alea.
8/8
Avem deci, un chioşc cu flori lângă casă
Nu mai alergăm, dupa o floare aleasă
Alegem cu calm şi plătim ieftin, cu-n ban
Aci, în colţ, pe Nerva Traian.

Buc. 16.09.2012                                 Tataie Costel
                                                       Tel: 0772.049.792



No comments:

Post a Comment