Saturday, December 28, 2013

Am revenit la Cotroceni (lui Băse)

PAMFLET                                                                                  BUC.29.08.2012
1/10
Am revenit la Cotroceni
Votat de ai mei săteni
Şapte milioane patru sute
Nu mai zic nimic, că pute.
2/10
O să-i chem eu la parchet
Nu pe unu, ci pachet
O să bat din poartă-n poartă
teroarea mea se poartă.
3/10
Kövesi îmi ţine isonu
La fel ca Barosso Domnu
Votul e infracţiune
Deci aceasta nu se pune.
4/10
M-a sprijinit Dom' Barossu
Mi-a dat din nou, să rod osu
Că am dinţii din oţel
S-a ginit şi Coana Merkel.
5/10
Suntem din nou colonie
Că aşa îmi place mie
Ne-am eliberat de turci
Care ne dădeau la ......
6/10
Noi am fost mult şi sub ruşi
Dar acum suntem sub Bush
La turci plăteam tribut în galbeni
Acum plătim cu ce sameni.
7/10
Cu petrol, aur, uraniu

Am greşit, când am spus sameni
Importăm totul, păpica
De se miră şi bunica.
8/10
Că pe timpul ei munceam
Tot în ţară produceam
Avem de toate, din import
Gândirea lui Băse doct.
9/10
Noi muncim, producem mult
Dar nu pe acest pământ
Import fac şi alţi stăpâni
De sudoare, de români.
10/10
Ţara noastră e bogată
Iar cerşim din poartă-n poartă
Plec plângând, din ţara mea
Când ne vom elibera?!

Bucureşti, 29.08.2012 ora 4:30             Tataie Costel tel: 0772049792

No comments:

Post a Comment