Tuesday, December 24, 2013

AMATOR DE PREȘEDINTE-ANTONESCU

PAMFLET                                                                                                     BUC, 17.04.2013
1/8
Ma cheama Crin si nu-s tigan deloc
Pentru Crin Halaicu si Flor Pomponiu, nu bag mana in foc
Sunt alb, cu gingii aproape roz, deci nici arab
In buletin scrie roman, negru pe alb.
2/8
Sunt somnoros de cand ma stiu
De mic copil sunt chiulangiu
La gradinita adormeam
Cand o jucarie atingeam.
3/8
La scoala a fost si mai bine
Ca banca era ptr. mine
Leagan comod linistitor
Acasa imi era de ea dor.
4/8
Si-n parlament mi-a fost usor
De banca nu imi mai era dor
Ci de venitul foarte gras
Nu-mi mai ajungea nimeni la nas.
5/8
Deci sa-mi fac somnul am continuat
De pletele soioase eram mascat
Dormeam profund, cand ma trezeam
De ce-oi fi mai venit? Ma intrebam.
6/8
Acum ca m-am insurat
Trebuie sa fiu barbat
O gasesc ca o corvada
Si dorm ca bou pe coada.
7/8
Doresc s-ajung presedinte, de SPP-isti pazit
Ca la Cotroceni patul e f. sus
Un mandat, chiar doua, mi-am propus
Sa nu mai fiu niciodata de nimeni trezit.
8/8
Tara va fi condusa deci de un somnoros
Eu ma voi bate pentru acest os
Acum patria nu mai voteaza chiar pe oricine
Contez ca va vota contra lui Base, deci nu pe mine.




 BUC 17.04.2013                                Tataie Costel TEL: 0772049792

No comments:

Post a Comment